Informacja w sprawie wysyłki unikalnych identyfikatorów deklaracji CEEB

Szanowni Państwo,
18.10.2022 r. z Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego uruchomiona została wysyłka mailowa unikalnych identyfikatorów deklaracji CEEB do tych obywateli, którzy podali w deklaracji CEEB adres e-mail do kontaktu. Wysyłka realizowana jest z adresu admin adminZONE@gunb.gov.pl. Korespondencja, którą adresaci otrzymają z tego adresu, jest korespondencją oficjalną, pochodzącą z bezpiecznych serwerów Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.

Unikalny identyfikator deklaracji daje możliwość pobrania pliku PDF złożonej deklaracji. Ma on obywatelom ułatwić uzyskanie kopii deklaracji bez potrzeby udawania się w tym celu do urzędu gminy/miasta. Wraz z identyfikatorem w korespondencji adresaci otrzymują link, do usługi „Sprawdź swoją deklarację”. Usługa ta znajduje się na oficjalnym portalu Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków GUNB. Sprawdzić swoją deklarację mogą również bezpośrednio ze strony https://zoneapp.gunb.gov.pl/#/verify.
Błąd systemu aplikacji CEEB sprawił, że część adresatów otrzymała wiele razy tą samą wiadomość, która powinna trafić na ich skrzynki tylko raz. Uprzejmie przepraszamy za tę sytuację i ewentualne niedogodności.
Prowadzimy intensywne prace, które przywrócą pełną funkcjonalność systemu. W związku z tym mogą występować chwilowe trudności w dostępie do aplikacji, w tym również funkcjonalności „Sprawdź swoją deklarację”.
Z poważaniem,
Zespół CEEB
https://CEEB.gov.pl/